НАВЧАЄМОСЯ РАЗОМ !!

ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

 Для перегляду інформації 

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇


https://distan-info.blogspot.com/



👆👆👆👆👆


2 КЛАС

Тема: "Малювання ліній"

Завдання: Давайте порозфарбуємо! Натисніть сюди

👇

https://pustunchik.ua/ua/games/coloring/snihovyk-ptashka


3КЛАС

Текстові інформаційні моделі

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇
https://www.youtube.com/watch?v=5Inq9hhU9h8


4КЛАС

Створюйте історії,ігри та анімації
👇






2 КЛАС

Графічний редактор.Малювання 

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

3КЛАС

Текстові інформаційні моделі

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

4КЛАС

Створюйте історії,ігри та анімації




З 18 ЖОВТНЯ
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 

4 КЛАС

Де живуть дані?Збереження даних на цифрових носіях

https://youtu.be/uv4YuPYtcBc



3КЛАС

Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Зміна значень властивостей об’єкта


https://youtu.be/bBkuzhlHbMI


2КЛАС

Комп'ютерні пристрої для виконання дій з інформацією.Клавіатура.


літні вправи




-------------------------------------------

2-В.  Дистанційне навчання.

Тема: "Графічні закономірності"

Завдання: В робочому зошиті "Я досліджую світ" виконати завдання на сторінці 8 в розділі "Інформатика".



1 -5 ЛЮТОГО

МАЛЮВАННЯ ЛІНІЯМИ

ПРИЄДНУЙТЕСЬ! СПРОБУЙТЕ І ВИ !

https://paint-online.ru/


28 ,29 СІЧНЯ

2КЛАС

Графічний редактор.Малювання ліній

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

3 КЛАС

Текстові інформаційні моделі

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

4 КЛАС

Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування.

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

https://www.youtube.com/watch?v=sf7bpbZz6-4&feature=youtu.be


ІІ СЕМЕСТР

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ


https://learningapps.org/401387




18.01.2011-22.01.2021

2КЛАС

Розфарбування і перефарбування малюнків

Перегляньте поданий матеріал

https://drive.google.com/file/d/1MNUI1XZIUtrS0Wi5iTUxuoElTwQ9kifi/view?usp=sharing

Давайте будем розфарбовувати! Спробуй ! 

Натиснить на посилання


Розмальовки Щасливий пінгвін


3 КЛАС

Опрацювання інформації з різних джерел

Об’єкти. Створення моделі об’єкта. Властивості інформаційного об’єкта.

https://www.youtube.com/watch?v=sblVwJWIfYk

Перегляньте,будь ласка,поданий матеріал 

Як використовуються моделі? Секрет мультфільму 


ВИКОНАЙТЕ ВПРАВУ



https://learningapps.org/401387

4 КЛАС

Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням.

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=3496





11.01.2011-15.01.2021

2КЛАС

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом
👇

Відкриття та збереження малюнків


3 КЛАС

Перегляньте,будь ласка,поданий матеріал та виконайте вправу

Інформаційні моделі в різних програмних середовищах.




https://learningapps.org/5837521



4 КЛАС

Ознайомтесь, будь ласка, з поданим матеріалом та виконайте вправи
👇

Правила безпечного користування Інтернетом


Вправа: Безпечний Інтернет ->

http://learningapps.org/watch?v=paxi4nhh101



Вправа: Нові друзі Ганнусі -> 

https://disted.edu.vn.ua/media/bp/annin_uudet_kaverit.html








 03.12

3 клас

ВІРТУАЛЬНІ БІБЛІОТЕКИ, ДОВІДНИКИ, ЕНЦИКЛОПЕДІЇ, СЛОВНИКИ



30.11

2 клас
          Робочий стіл,Панель завдань.Меню











16.11-21.11





Приєднуйтесь до інтерактовної дошки для навчання у класі

https://suite.smarttech-prod.com/student/join/class







9.11-13.11



Приєднуйтесь до інтерактовної дошки для навчання у класі

https://suite.smarttech-prod.com/student/join/class

19 -23 жовтня 

4 клас

СХЕМИ ТА ДІАГРАМИ


Перегляньте поданий матеріал

https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=3254






15-20 жовтняhttps://learningapps.org/display?v=pw2sdboej

2 клас


3 клас


Вправа "Загублені клавіші" 

4 клас




07.10-14.10

2 клас
3 клас
виконай вправу
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5266
4 клас


30/09-07/10 

5 Урок

2 КЛАС
Мережа Інтернет
3 КЛАС
Авторське право та Інтернет

4 КЛАС
Електронні карти.Режим перегляду карт.Віртуальні подорожі матеріками


23-29 вересня

4 Урок

2 КЛАС

Практична робота.Працюємо з пристроями.
Клавіатурний тренажер
Тренажер "Комп'ютерна миша"
   👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀


3 клас


Поняття про мережу Інтернет, програма-браузер, веб-сторінка, веб-сайт, іперпосилання



ФІКСІКИ.ІНТЕРНЕТ. ПРЕГЛЯНЬ


ВИКОНАЙ ВПРАВУ


 
4 клас
Електронні карти.Режим перегляду карт

ВИКОНАЙ ВПРАВУ




16-22 вересня
3 урок

2 клас

Сприймання людиною інформації. Властивості інформації.
Повідомлення за типами даних, що в них містяться (зображення, тексти, відео, звук тощо),сприйняття інформації різними органами чуття

ВИКОНАЙ ВПРАВУ
3 клас
Способи подання повідомлень, носії повідомлень, символи, кодування і декодування. Структурування інформації
https://dystosvita.gnomio.com/mod/page/view.php?id=5255
ВИКОНАЙ ВПРАВУ


4 клас

ВИКОНАЙ ВПРАВУ👀 💪


     7-11 вересня
2 урок


2 клас
3 клас

ВИКОНАЙ ВПРАВУ




4 клас



1-4 вересня
1 УРОК
Як поводитися у комп'ютерному класі?
ДАВАЙТЕ ПЕРЕГЛЯНЕМО






ЛЮБІ ДРУЗІ!
ПРОДОВЖУЄМО НАШУ РОБОТУ!
СЛІДКУЄМО ЗА НОВИНАМИ !

























    ВІТАЮ З ЗАКІНЧЕННЯМ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!




25.05-29.05
 УВАГА !УЧНЯМ 4 КЛАСА!
http://itknyga.com.ua/
Будь ласка,ознайомтесь з електронним підручником,яким ми будемо користуватися у 5 класі

ПОША ДЛЯ ЗВ'ЯЗКУ

teacherinforoom@gmail.com


18.05.20-22.05.20

                                 НЕ ЗАБУВАЄМО ПРО ПРАВИЛА РОБОТИ ЗА ПК



https://www.youtube.com/watch?v=FCv7WZzE_PQ







12.05.2020-15.05.2020

2 КЛАС


ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО

https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ

3 КЛАС
АЛГОРИТМИ
ПРИЄДНУЙТЕСЬ!

https://studio.code.org/courses

4 КЛАС
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою.



ВИКОНУЙ ВПРАВИ

СОРТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ





04.05.2020-08.05.2020




2 КЛАС
3 КЛАС
Середовища програмування для дітей

ПРИЄДНУЙТЕСЬ!

4 КЛАС

Алгоритми з розгалуженням і повторенням 

ПРИЄДНУЙТЕСЬ!




27.04.2020-30.04.2020

2 клас
Лінійний алгоритм
Пропоную переглянути презентацію. За бажанням, відповіді записуйте та надсилайте 




3 клас
Пригадай правила роботи за комп'ютером.
                                  Алгоритми і виконавці
ПЕРЕГЛЯНЬ МАТЕРІАЛ,БУДЬ ЛАСКА

4 КЛАС
                        Істинні та хибні висловлювання.

ПЕРЕГЛЯНЬ МАТЕРІАЛ,БУДЬ ЛАСКА

https://subject.com.ua/textbook/informatics/4klas/22.html





21.04.2020-24.04.2020
2 клас
ПослідовністьПослідовність дій 
 Послідовність дій –  це дії, спрямовані на розв’язання певного завдання. 
Розглянь малюнки.
 Як ти гадаєш, наступна послідовність відновлена вірно ?



Кожна послідовність дій може мати свою назву.
І,головне!  Виконання послідовності дій має завершуватися отриманням певного результату. 
Взагалі,життя комах дуже цікаве.Дізнатися можно про це  з Інтернет-джерел- все більш популярного джерела інформації . Всесвітня мережа Інтернет зосереджує значні об’єми інформації різноманітного характеру.Так які  ключові слова потрібно ввести,щоб знайти інформацію,наприклад, про мурах?
 

Що ж  таке ключові слова?

«Ключові слова (анг.Keywords) являють собою слова (або їх набір), які описують тему  або текст, і використовуються пошуковими системами для забезпечення точної відповідності  результатів пошуку».
Звичайно,це може бути "будова мурашника","мурашині професії","харчування мурашок","що відчувають мурахи","яку користь приносять мурахи"

Давайте подивимось про життя комах разом, переглядаючи мультфільм



3 клас
Проводь час за комп'ютером с користю.
Використовуй  Microsoft PowerPoint

Спробуй створити 3-5 слайдів презентації за темою"Великдень в Україні"
4клас
Пригадай правила роботи за комп'ютером.
 Що нам допомогає створювати  презентації ?
 (Microsoft PowerPoint)
Спробуй створити 4-6 слайдів презентації за темою"Великдень в Україні"



13.04.2020-17.04.2020


2 клас
Ознайомтесь,будь ласка ,з матеріалом.
 За бажанням, намалюй на аркуші відповіді
Щоб намалювати,використовуючи програму Paint, пригадай деякі інструменти та виконай вправу.


Спробуй виконати вправу
https://learningapps.org/display?v=p4inwepjk20

3 клас


Проводь час за комп'ютером с користю.


Зверніть увагу на правила введення тексту з клавіатури:

1) між словами потрібно вводити тільки один пропуск;
2) перед розділовими знаками (; : . , ! ?) пропуск не ставиться, а після них вводиться один пропуск або здійснюється перехід на новий абзац;
3) після відкриваючих і перед закриваючими дужками { } [ ] ( ) і лапками « » пропуск не ставиться;
4) дефис у словах вводиться без пропусків;
5) перед тіре і після нього вводяться пропуски;
6) для запобігання розриву деякої фрази в кінці рядка між словами слід вводити нерозривний пропуск Ctrl + Shift + пропуск;
7) переход на новий рядок відбувається автоматично, тобто, коли текст досягає останньої позиції рядка, курсор автоматично переходить на новий рядок. При цому слово, яке не вмістилося в попередньому рядку, автоматично переносится на наступний;
8) для введення тексту з нового абзацу слід натиснути клавішу Enter;
9) для переходу на новий рядок в межах одного абзацу (наприклад, при введенні вірша) треба вводити розрив рядка (Shift + Enter);
10) перехід на нову сторінку текстового документа здійснюється автоматично.
СПРОБУЙ ВИКОНАТИ ВПРАВУ

https://learningapps.org/display?v=pero6q23n20


4 КЛАС
Як ви гадаєте,що таке співпраця?
Чому вона так важлива для сучасного світу?
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ,БУДЬ ЛАСКА,ВІДЕО


Сучасні пристрої для співпраці








06.04.2020-10.04.2020
Проводь час за комп'ютером с користю.

2 клас
Графічні закономірності.Зафарбовування замкнутої фігури.
Іноді хочеться додати трохи фарб до свого життя. Зробити сонечко трішечки яскравішим, небо світлішим, квіти різнобарвнішими. Якщо у реальному житті це зробити складно, то на дитячому порталі «Пустунчик» це цілком можливо.Приєднуйтесь !!





3 клас
Перегляньте ,будь ласка,презентацію. Ознайомтесь з матеріалом.Приміть до уваги.




4 клас.
Перегляньте ,будь ласка,презентацію. Ознайомтесь з матеріалом.Приміть до уваги.







30.03.2020-03.04.2020
Отже , настав час повертатися до занять. Сьогодні ваші заняття відрізняються від звичайних.Ви вдома та на допомогу нам приходить ІНТЕРНЕТ. Тому,проводь час за комп'ютером с користю.Переглянь невиличкий відеоролік 

ЩО ТАКЕ ІНТЕРНЕТ? ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ




25.03.2020

Шановні батьки та наші учні! Будьте з нами на зв'язку за допомогою програми 




23.03.2020




Картинки по запросу "ІНТЕРНЕТ ДЛЯ МАЛЯТ"

Які правила безпечної роботи в Інтернеті слід засвоїти дитині?


— Дитина повинна питати батьків про все незнайоме і незрозуміле, що зустрілися йому в процесі роботи!
— Не можна завантажувати і відкривати незнайомі файли або файли, прислані незнайомими людьми!
— Не можна розповідати про себе незнайомим людям — особливо це стосується особистої інформації, імені, прізвища, адреси, телефону і т.д.!
— Не можна відправляти незнайомим людям особисті фото — дитини і членів його родини!
— Не можна відправляти смс-повідомлення на незнайомі телефонні номери! (Попередньо їх можна перевірити в спеціальних Інтернет-сервісах)
— Не можна зустрічатися в реальності з людьми, з якими познайомився через Інтернет!
— Потрібно вести себе ввічливо і доброзичливо, уникати грубості!
— Якщо хтось образив або засмутив дитину, дитина має розповісти про кривдника батькам!


















Картинки по запросу "безпечного інтернету"





У В А Г А !
О Г О Л О Ш У Є Т Ь С Я К О Н К У Р С !

НАДСИЛАЙТЕ СВОЇ РОБОТИ ЗА АДРЕСОЮ

teacherinforoom@gmail.com















ТОЛЕРАНТНІСТЬ

Ірина Федосєєва,
науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології
і соціальної роботи НАПН України, кандидат психологічних наук

Толерантність починається з сім’ї

У пригоді батькам стануть такі поради:
1. Будьте чесні й відкриті, з повагою ставтеся до інших, виявляйте співпереживання й співчуття. Демонструйте це діями. Ніколи не давайте негативних характеристик навіть собі, не кажучи вже про інших.
2. Підтримуйте й заохочуйте впевненість дитини в собі, у її вчинках. Людина з розвиненим почуттям власної гідності, з адекватно високою самооцінкою не потребує самоствердження за рахунок інших.
3. Розповідайте своїй дитині про традиції інших народів, свята, характерні для інших країн, важливі міжнародні дати. Шануйте традиції свого народу, але не втрачайте можливості ознайомити дитину з іншими культурами, цінностями, звичаями.
4. Намагайтеся забезпечити вашій дитині досвід спілкування з різними групами людей. Літній відпочинок, подорожі в інші країни є корисними для кожного, а дитині старшого шкільного віку можна запропонувати участь в благодійних програмах і грантах.
5. Подорожуйте з дитиною і допомагайте їй відкривати для себе багатогранний світ. Звичайно, не кожна сім’я може дозволити собі відвідати Європу, азіатські країни, Африку, але відвідування історичних куточків рідної України є доступним майже кожній родині.
6. Говоріть про відмінності між людьми з повагою. Відзначайте позитивні моменти того факту, що всі люди різні. Дітям молодшого віку потрібно пояснити, що на Землі існують інші раси й національності — з іншим кольором шкіри, волосся, розрізом очей, звичаями й особливостями побуту, мислення тощо.
7. Завжди давайте відповіді на запитання дітей, навіть якщо це буде не найкращий варіант. Розмови на «незручні» теми важливі для виховання дитини. Відповіді на кшталт «ти ще маленький» абсолютно недоречні — завданням батьків є дати відповідь у формі, доступній віку дитини. Якщо ви не готові відповісти одразу — попросіть час на роздуми і поверніться до розмови якомога швидше.
І головне, пам’ятайте: особистісні риси толерантної людини — це не вроджені, а набуті соціальні якості, що формуються з раннього дитинства у процесі взаємодії з сімейним (родинним) оточенням.





ТИЖДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ










У листопаді....




Віршики про інформаційні процеси:   
Інформацію малята
Всі сприймають там і тут.
І якщо щось з нею стане —
В мить процеси всі назвуть:
Зберігання є, обробка,
Введення, виведення,
Та іще передавання, —
Всі процеси зведені!!!

     і ще..
          Процеси назвемо ми інформаційні,
          Нам знати їх з вами дуже доцільно:
          Обробкаотримання та зберігання,
          Та, обов’язково - передавання.
                       Віршик про передавання інформації                            
Інформацію, малята,
Можемо ПЕРЕДАВАТИ:
З ДЖЕРЕЛА вона спливає
У ПРИЙМАЧ перетікає –
Так процес передавання
Ми сприймаємо старанно!


Немає коментарів: